Золота письменниця України - Світлана Талан

Світлана ОлегівнаТалан:

«Я почала писати у 2008 роціНіколи не забуду той непривітний, холодний та сумний день лютого, коли поглинули думки, що життя пройшло повз мене. Я сиділа в задумі, бо не хотілося ані їсти, ані пити, навіть жити. Тоді мій чоловік запропонував мені написати книгу. Я відповіла, що не зможу, але ця його пропозиція була як спалах сірника, який здатен розпалити велике багаття. Тепер я розумію, що то був фатальний день мого життя…»         

Еліна Заржицька: Інтерв'ю зі Світланою Талан https://www.ukrainka.org.ua/node/136

Світлана Талан  - українська письменниця,  член Національної спілки письменниківУкраїни з 14.10.14 року, автор багатьох творів, відомих в Україні та за її межами (Канада, Казахстан, Росія, Білорусь). Принципова, відкрита до людей, займає активну громадянську позицію, проводить зустрічі з читачами у Сєвєродонецьку та багатьох містах країни, зустрічається з учасниками АТО, молоддю та учнями, займається просвітницькою діяльністю, була членом журі багатьох Всеукраїнських та Міжнародних конкурсів. Твори відомої письменниці змістовні, глибокі, змушують дивитися на життя по іншому та спрямовані на виховання свідомості та патріотизму. Головна героїня її творів  - жінка, справжня українка, сильна і незламна. Творчість С. Талан має багато прихильників та поціновувачів по всій Україні. Своїми досягненнями у письменницькій справі Світлана Талан зробила значний внесок у розвиток сучасної української літератури.

Коментарі